COS DE CUMPARATURI

Termeni si Conditii

INTRODUCERE

Website-ul www.boutique92.ro este dezvoltat si reprezinta proprietatea firmei S.C VLAROM SALES S.R.L.

 

Datele de indentificare ale societatii noastre sunt urmatoarele:
Nume Societate: S.C VLAROM SALES S.R.L
Adresa Sediu Social: Bucuresti, Strada Locotenent Colonel Dumitru Papazoglu, nr.68, etaj 2, ap.5, sector 3
Cod Fiscal: 33910703
Nr. Reg. Com: J40/14615/2014
Telefon: 0734.838.222

 

Utilizarea site-ului

Momentul accesarii si al cumpararii  produselor prezente pe site-ul www.boutique92.ro implica acceptarea termenilor si a conditiilor prezentati mai jos. Pentru o informare corecta si completa, aveti obligatia sa parcurgeti toate sectiunile.

S.C VLAROM SALES S.R.L isi rezerva dreptul de a modifica acesti termeni, fara a anunta in prealabil si fara a preciza motivele care au dus la aceasta decizie. Va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile in momentul in care doriti sa achizitionati unul sau mai multe produse de pe acest site.

Folosirea site-ului www.boutique92.ro implica acceptarea termenilor si a conditiilor.

Tot continutul site-ului www.boutique92.ro este proprietatea firmei S.C VLAROM SALES S.R.L si este sub incidenta legii protectiei drepturilor de autor. (LEGE nr.8 din 14 Martie 1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe ). In cazul in care se folosesc elemente ale acestui site, fara acordul administratorului SC VLAROM SALES S.R.L, indiferent de natura acestora ( elemente de design site, poze produse, descrieri produse etc ), atrage dupa sine consecintele prevazute de legislatia in vigoare pentru acest caz. Daca sesizati orice incalcare de aceasta maniera, va rugam sa ne contactati la adresa de mail : contact@boutique92.ro  

Legea comertului electronic – Art 5

Art. 5: Informatii generale (1) Furnizorul de servicii are obligatia de a pune la dispozitie destinatarilor si autoritãtilor publice mijloace care sã permitã accesul facil, direct, permanent si gratuit cel putin la urmãtoarele informatii:

  1. a) numele sau denumirea furnizorului de servicii;
  2. b) domiciliul sau sediul furnizorului de servicii;
  3. c) numerele de telefon, fax, adresa de postã electronicã si orice alte date necesare contactãrii furnizorului de servicii în mod direct si efectiv;
  4. d) numãrul de înmatriculare sau alte mijloace similare de identificare, în cazul în care furnizorul de servicii este înscris în registrul comertului sau în alt registru public similar;
  5. e) codul de înregistrare fiscalã;
  6. f) datele de identificare ale autoritãtii competente, în cazul în care activitatea furnizorului de servicii este supusã unui regim de autorizare;
  7. g) titlul profesional si statul în care a fost acordat, corpul profesional sau orice alt organism similar din care face parte, indicarea reglementãrilor aplicabile profesiei respective în statul în care furnizorul de servicii este stabilit, precum si a mijloacelor de acces la acestea, în cazul în care furnizorul de servicii desfãsoarã o activitate profesionalã reglementatã;
  8. h) tarifele aferente serviciilor oferite, care trebuie indicate cu respectarea normelor privind comercializarea produselor si serviciilor de piatã, cu precizarea scutirii, includerii sau neincluderii taxei pe valoarea adãugatã, precum si a cuantumului acesteia;
  9. i) includerea sau neincluderea în pret a cheltuielilor de livrare, precum si valoarea acestora, dacã este cazul;
  10. j) orice alte informatii pe care furnizorul de servicii este obligat sã le punã la dispozitie destinatarilor, în conformitate cu prevederile legale în vigoare.

Va invitam sa cititi cu atentie capitolul Termeni si Conditii pentru a fi in cunostinta de cauza in momentul in care finalizati o comanda. Pentru a putea finaliza o comanda, clientul trebuie sa accepte Termenii si Conditiile specificate in acest capitol, fiind necesara bifarea casutei de acceptare.

Termenii si conditiile acestor servicii pot fi schimbate in orice moment de catre vanzator, fara a fi necesara o notificare prealabila a clientului. Clientul are acces permanent la termenii si conditiile utilizarii serviciilor si este obligat sa le citeasca de fiecare data cand acceseaza site-ul nostru.  

 

DEFINITII

Client – persoana fizica sau juridica ce vizualizeaza paginile acestui magazin online si care lanseaza o Comanda

Vanzator – societatea comerciala VLAROM SALES S.R.L, cu sediul social in Bucuresti, Strada Locotenent Colonel Dumitru Papazoglu, nr.68, etaj 2, ap.5, sector 3, cu numarul de inregistrare la Registrul Comertului J40/14615/2014, Cod Unic de Inregistrare 33910703 si Capital Social depus: 200 RON.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Client si Vanzator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Produsele, iar Clientul este de acord sa primeasca aceste Produse si sa faca plata acestora conform detaliilor stabilite inainte de livrare.

Produse – orice produs, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator Clientului.

Contract / Termeni si Conditii – o Comanda lansata de Client si confirmata de catre Vanzator. Clientul accepta termenii in care este incheiat contractul la momentul lansarii comenzii. Renuntarea la contract se poate face in conformitate cu prevederile legale pentru contractele la distanta.  

Drept de Proprietate - Site-ul www.boutique92.ro proprietatea in totalitate a societatii S.C VLAROM SALES S.R.L. Folosirea sub orice forma si in orice scop a materialelor publicate pe site (inclusiv numele, designul si structura site-ului, imaginile produselor, texte, logo), fara acordul S.C VLAROM SALES S.R.L este interzisa si va fi pedepsita conform legislatiei romane.

Retururi si Plati - Toate preturile (inclusiv cele referitoare la transport ) afisate pe magazinul online www.boutique92.ro  sunt finale si includ TVA. Inainte de finalizarea comenzii veti sti exact care este pretul final pe care trebuie sa-l platiti pentru comanda, inclusiv serviciile de transport. ln anumite ocazii, magazinul online Boutique92 va pune la dispozitia clientilor promotii si reduceri pentru produsele sale. Acestea vor fi evidentiate clar atat in descrierea produselor, printr-un semn distinctiv pe site, in cosul de cumparaturi cat si pe factura. De asemenea ne rezervam dreptul de a modifica preturile fara o instiintare prealabila, fara a afecta insa comenzile deja confirmate.

Costul transportului difera in functie de valoarea comenzii astfel:

Avand in vedere ca sediul societatii noastre este in Municipiul Bucuresti, costurile pentru transportul comenzii sunt urmatoarele, acestea fiind fixe:

1.Pentru comenzi mai mici de 80 RON - 10 RON oriunde in tara

2.Pentru comenzi mai mari de 80 RON - Gratuit oriunde in tara

3.Oferta transport gratuit- afisate pe site (in cazul in care acestea exista)

Magazinul online boutique92.ro, proprietate a S.C VLAROM SALES S.R.L, ofera posibilitatea livrarii produselor comandate prin firma de curierat rapid, respectiv GLS Romania. Termenul de livrare este intre 24-48 de ore din momentul confirmarii comenzii de catre noi, in functie de adresa de livrare. In zilele de sambata si duminica, precum si in zilele de sarbatori legale, nu se fac livrari, deci produsul comandat va ajunge la dumneavoastra incepand cu prima zi lucratoare a perioadei respective. Exemple Termene Livrare:
  • Resedinte de Judet ( ex: Cluj-Napoca, Constanta, Targu-Mures, Suceava, Bistrita, Slatina, Timisoara, Pitesti, Ramnicu-Valcea, etc ) – Livare in urmatoarea zi
  • Orase Mari din Romania ( ex: Resita, Zalau, Caras-Severin, Sebes, etc ) – Livare in urmatoarea zi
  • Judetul Ilfov – Livrare in urmatoarea zi
  • Localitati, Comune, Sate – Livrare in 1 sau maxim 2 zile lucratoare, in functie de aria de livrare a companiei
  • Bucuresti – Livrare in 24 de ore prin SC Porumbelul Curier SRL
Nu suntem raspunzatori pentru intarzierile ce pot aparea in procesul de livrare efectiv, dupa ce coletul a fost predat companiei de curierat. Pot exista intarzieri in procesul de livrare in cazul localitatilor indepartate, a conditiilor meteo, a programului aglomerat de sarbatori. Comercializarea produselor din magazinul www.boutique92.ro se face exclusiv pe teritoriul Romaniei.
Toate preturile (inclusiv cele referitoare la transport ) afisate pe magazinul online boutique92.ro  sunt finale si includ TVA. Inainte de finalizarea comenzii veti sti exact care este pretul final pe care trebuie sa-l platiti pentru comanda, inclusiv serviciile de transport. ln anumite ocazii, magazinul online Boutique92  va pune la dispozitia clientilor promotii si reduceri pentru produsele sale. Acestea vor fi evidentiate clar atat in descrierea produselor, printr-un semn distinctiv pe site si in cosul de cumparaturi.
De asemenea ne rezervam dreptul de a modifica preturile fara o instiintare prealabila, fara a afecta insa comenzile deja confirmate.  Se livreaza in 24 h doar comenzile plasate pana in ora 15:00 a unei zile lucratoare! Dupa ora 15:00 coletele sunt preluate de compania de curierat, urmand sa ajunga in posesia dvs in urmatoarele 2 zile lucratoare. Comercializarea produselor din magazinul www.boutique92.ro se face exclusiv pe teritoriul Romaniei. Diferentele de transport vor fi suportate de catre furnizor ( VLAROM SALES SRL), in cazul in care acestea exista.  

Cum se realizeaza plata?

www.boutique92.ro, proprietate a S.C VLAROM SALES S.R.L  a optat pentru plata in sistem ramburs – veti plati contravaloarea comenzii si a transportului (daca e cazul) in momentul inmanarii coletului de catre reprezentantul firmei de curierat.  

De asemenea, puteti opta si pentru plata online cu cardul bancar, prin intermediul operatorului partener, NETOPIA.

Cum se realizeaza comanda pe site?

Pentru a comanda pe site-ul Boutique92, trebuie doar sa urmati cativa pasi simpli si bine explicati.

Mai intai, dupa vizualizarea produselor existente si verificarea disponibilitatii acestora pe site (in pagina produsului ales, exista specificatia - IN STOC sau STOC EPUIZAT ) .

Atunci cand ati gasit produsul sau produsele dorite in stoc, apasati butonul "Adauga in cos"(il gasiti sub pretul produsului respectiv pe pagina destinata acestuia). Puteti oricand vizualiza continutul cosului dumneavoastra apasand pe  iconita "Cos cumparaturi", din partea dreapta sus a site-ului.

Apoi apasati pe butonul Comanda , regasit in cadrul cosului de cumparaturi si urmati pasii foarte simpli descrisi pe site.

O comanda poate fi plasata atat prin intermediul unui cont inscris pe site, sau fara cont (desi recomandam acest lucru).

Pentru a finaliza comanda trebuie sa fie furnizate, in formularul de comanda, datele dumneavoastra si adresa de livrare. Daca ati mai facut cumparaturi la noi si aveti deja un cont atunci este de ajuns sa introduceti adresa de mail cu care v-ati inregistrat si parola folosita. Dupa logare/inregistrare verificati continutul cosului dumneavoastra precum si adresa la care vreti sa va fie expediata comanda.

Dupa introducerea datelor de livrare, alegeti modalitatea de livrare si de plata si apasati butonul "Finalizeaza comanda". In acel moment comanda dumneavoastra a fost transmisa si in cel mai scurt timp veti fi contactati de catre noi, prin mail sau telefon, pentru instiintare.

Comanda lansata de dumneavoastra devine valabila din momentul acceptarii ei de catre noi (instiintare prin mail). Desi majoritatea produselor afisate in site sunt pe stoc, in cazul in care produsul pe care l-ati comandat nu este disponibil va vom anunta in cel mai scurt timp posibil (prin telefon sau mail).

In functie de noile informatiile furnizate, dumneavoastra puteti anula comanda sau va puteti da acordul pentru prelungirea termenului de livrare.  

* Stimati clienti, incepand cu data de 1 Iunie 2018, o parte din produsele Boutique92 se realizeaza exclusiv pe comanda, catre furnizorul din Marea Britanie. 

De aceea, este posibil in anumite cazuri, ca produsul comandat de catre dvs sa nu se mai afle pe stoc la fuznizor, comanda urmand a fi anulata sau lasata cu statusul "In Asteptare", pana la refacerea stocului.

Va multumim pentru intelegere!

 

LIVRARE

Magazinul online boutique92.ro, proprietate a S.C VLAROM SALES S.R.L, ofera posibilitatea livrarii produselor comandate prin firma de curierat rapid, respectiv GLS Romania.

Termenul de livrare este intre 24 sau 48 de ore din momentul confirmarii comenzii de catre noi, in functie de adresa de livrare. In zilele de sambata si duminica, precum si in zilele de sarbatori legale, nu se fac livrari, deci produsul comandat va ajunge la dumneavoastra incepand cu prima zi lucratoare a perioadei respective.

In cazul in care pe site sunt inregistrate foarte multe comenzi, de obicei dupa zilele de weekend, ne rezervam dreptul de a mari perioada maxima de livrare cu 1-2 zile lucratoare. Comenzile se pot rezerva pentru o perioada de maxim 3 zile de la plasarea comenzii. Daca aceasta perioada este depasita, comanda dvs va fi anulata! Exemple Termene Livrare:

  • Resedinte de Judet ( ex: Cluj-Napoca, Constanta, Targu-Mures, Suceava, Bistrita, Slatina, Timisoara, Pitesti, Ramnicu-Valcea, etc ) - Livare in urmatoarea zi
  • Orase Mari din Romania ( ex: Resita, Zalau, Caras-Severin, Sebes, etc ) - Livare in urmatoarea zi
  • Judetul Ilfov - Livrare in urmatoarea zi
  • Localitati, Comune, Sate - Livrare in 1 sau maxim 2 zile lucratoare, in functie de aria de livrare a companiei
  • Bucuresti - Livrare in 24 de ore

Nu suntem raspunzatori pentru intarzierile ce pot aparea in procesul de livrare efectiv, dupa ce coletul a fost predat companiei de curierat. Pot exista intarzieri in procesul de livrare in cazul localitatilor indepartate, a conditiilor meteo, a programului aglomerat de sarbatori.

Se livreaza in 24 h doar comenzile plasate pana in ora 15:00 a unei zile lucratoare! Dupa ora 15:00 coletele sunt preluate de compania de curierat, urmand sa ajunga in posesia dvs in urmatoarele 2 zile lucratoare. Comercializarea produselor din magazinul www.boutique92.ro se face exclusiv pe teritoriul Romaniei. Toate preturile (inclusiv cele referitoare la transport ) afisate pe magazinul online boutique92.ro  sunt finale si includ TVA.

Inainte de finalizarea comenzii veti sti exact care este pretul final pe care trebuie sa-l platiti pentru comanda, inclusiv serviciile de transport. ln anumite ocazii, magazinul online Boutique92  va pune la dispozitia clientilor promotii si reduceri pentru produsele sale. Acestea vor fi evidentiate clar atat in descrierea produselor, printr-un semn distinctiv pe site si in cosul de cumparaturi. De asemenea ne rezervam dreptul de a modifica preturile fara o instiintare prealabila, fara a afecta insa comenzile deja confirmate.

Costul transportului difera in functie de valoarea comenzii astfel: Avand in vedere ca sediul societatii noastre este in Municipiul Bucuresti, costurile pentru transportul comenzii sunt urmatoarele, acestea fiind fixe:

1. Pentru comenzi mai mici de 80RON - 10 RON oriunde in tara

2. Pentru comenzi mai mari de 80 RON - Gratuit oriunde in tara

3. Oferta transport gratuit- afisate pe site (in cazul in care acestea exista) Diferentele de transport vor fi suportate de catre furnizor ( VLAROM SALES SRL), in cazul in care acestea exista.  

 

RETUR

❗❗❗ Stimati Clienti, in perioada 1 August - 31 Septembrie, RETURUL oricarui produs este GRATUIT ❗❗❗

  • In cazul in care vrei sa returnezi orice produs cumparat de pe site-ul www.boutique92.ro, vom trimite un curier din partea companiei de curierat GLS Romania pentru a prelua coletul tau.
  • Banii iti vor fi restituiti conform pct 1. de mai jos, in maxim 14 zile calendaristice.
  • De asemenea, trebuie sa ne instiintezi in maxim 14 zile calendaristice de intentia ta de retur, conform legii OUG 34 din 13 Iunie.
  1. Cine plateste returul?

Clientul plătește transportul returului, exceptând cazul în care magazinul nu l-a informat de la început că va avea de plătit acest retur. Magazinul este obligat sa restituie suma în maxim 14-30 zile, iar suma trebuie să includă și costul livrării inițiale, cu excepția cazului în care clientul a cerut o livrare mai rapidă decât cea standard (cea Same-Day sau Rapid în 3 ore, contra unei taxe speciale de curierat). Articol din Legea OUG nr.34 din 13 iunie 2014: (1) Profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării.(Articolul 13 Obligaţiile care revin profesionistului în cazul retragerii, alin 1)

 
  1. Produsul trebuie returnat in ambalajul original?

 Legea OUG nr.34 din 13 iunie 2014 nu obliga clientul sa returneze produsul in ambalajul original,  insa noi va recomandam sa faceti pe cat posibil acest lucru, intrucat produsul sa nu fie deteriorat  pe parcursul transportarii. Avem dreptul de a nu accepta produsele care au o stare vizibila deteriorata, indiferent de motivele  care au dus la acest aspect.   Articol din Legea OUG nr.34 din 13 iunie 2014: Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.  Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-şi exercita dreptul de retragere.

 
  1.      In cate zile pot returna produsul?

  Articolul 24 din Legea OUG nr.34 din 13 iunie 2014 indica faptul ca un client poate returna produsul in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului, în cazul contractelor de vânzare. Legea OUG nr.34 din 13 iunie 2014 : Dacă un termen exprimat în zile se calculează din momentul în care intervine un eveniment sau se realizează un act, ziua în cursul căreia a avut loc acest eveniment sau se realizează acest act nu se ia în seamă la calculul termenului, cu excepţia cazului în care prezenta ordonanţă de urgenţă prevede altfel. (3) În cazul în care ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare, profesionistul prelungeşte termenul în mod corespunzător 4.     Pentru ce motiv se poate returna un produs achizitonat?     Articolul 24 din Legea OUG nr.34 indica faptul ca produsul poate fi returnat fara un motiv specific in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. Noi recomandam returnarea unui produs expres in urmatoarele cazuri:

  • Deteriorare Produs
  • Produsul prezinta defecte
  • Produsul prezinta rupturi
  • Produsul prezinta zgarieturi
  • Produsul este altul decat cel comandat
  • Diferente majore de culoare
  • Diferente majore ale modelului din poza fata de realitate
  • Diferente majore ale dimensiunilor mentionate fata de realitate

   5Cum returnez un produs?  

Modalitate de returnare: – te rugam sa ne instiintezi de intentia de a returna produsul printr-un e-mail care sa contina: numele pe care s-a facut comanda, numarul comenzii, produsul pe care doresti sa-l returnezi si codul acestuia (gasesti aceste detalii in mesajele de confirmare primite dupa efectuarea comenzii) – e-mail pentru retur: contact@boutique92.ro – dupa confirmarea de primire a solicitarii, ne poti returna produsul EXCLUSIV prin curier rapid, cu mentiunea ca pe colet sa fie mentionat numele pe care s-a plasat comanda – de indata ce noi primim produsul iti vom returna banii pentru produsul returnat (in maxim 14 zile calendaristice) – pentru returnarea banilor este nevoie sa ne comunici un cont IBAN, aceasta fiind singura modalitate posibila de plata – pentru retur, singurul cost pe care il vei suporta va fi costul de transport al produsului catre sediul nostru, fara a exista alte taxe suplimentare

  • Adresa de Retur: Bucuresti, Str Lt.Col Dumitru Papazoglu, nr.68, sector 3

email: contact@boutique92.ro telefon: 0734838222

De asemenea, atunci cand ne veti anunta despre intentia dumneavoastra de a returna produsul trebuie sa specificati modalitatea de compensare, alegand din: – inlocuirea produsului cu unul asemanator sau alt produs de pe stoc – primirea banilor inapoi.

Daca alegeti prima varianta (anume inlocuirea produsului cu un alt produs din stoc) si din acest lucru rezulta o diferenta de bani se va proceda in felul urmator: – daca produsul ales de dumneavoastra este mai ieftin atunci noi va vom returna diferenta in contul dumneavoastra bancar – daca produsul ales de dumneavoastra este mai scump atunci veti plati diferenta ca la orice alta comanda, la primirea coletului sau, in avans, prin transfer bancar.

In cazul in care alegeti varianta de rambursare a banilor atunci trebuie sa ne comunicati un cont bancar de-al dumneavoastra. Pentru produsele cumparate din magazinul boutique92.ro oferim garantie timp de 2 ani de zile calendaristice de la achizitionare. In cazul in care, in acest termen, produsele achizitionate sufera modificari calitative, in conditiile unei utilizari normale, vom schimba produsul respectiv, in limita stocului disponibil.

In cazul in care produsul respectiv nu mai exista pe stoc atunci vom returna contravaloarea platita de client.   Pentru a incepe procedura de garantie va rugam sa ne contactati la adresa de mail contact@boutique92.ro si sa ne oferiti toate detaliile necesare. Pentru garantie produsul trebuie sa ajunga la noi, livrarea fiind suportata de client.

Ne rezervam dreptul de a refuza despagubirea clientului (prin inlocuirea sau platirea contravalorii produsului) in cazul in care se observa ca deteriorarea produsului a fost cauzata de o utilizare precara si/sau incorecta.  

 

ALTE CLAUZE

Ne straduim permanent pentru a pastra acuratetea informatiilor din acest site. Fotografiile au caracter informativ si pot contine rareori inadvertente cum ar fi: nuanta culorii produselor din poze poate fi diferita decat cea reala, la fel si dimensiunile sau modelele desenate pe produse.

Unele specificatii sau pretul produselor pot contine erori de operare sau pot fi modificate de catre vanzator fara un preaviz, fara insa a afecta comenzile deja acceptate de noi. Nu suntem raspunzatori pentru situatiile care pot aparea din cauza unor erori de software sau defectiuni tehnice aparute la server sau terti.

Pentru raportarea problemelor de drepturi de proprietate intelectuala va rugam sa ne contactati la adresa de mail contact@boutique92.ro . O parte dintre produsele din magazinul www.boutique92.ro  sunt importate din Uniunea Europeana si din China si o alta parte sunt produse in Romania, la producatori specializati in marochinarie.

Contractul dintre Vanzator si Client, pe baza Comenzilor, intra in jurisdictia legilor din Romania. Toate dialogurile cu privire la acest Contract vor fi purtate exclusiv in limba romana. Pentru orice alte detalii sau informatii nu ezitati sa ne contactati prin mail sau la telefon. Va raspundem cu cea mai mare placere.

 

Politica de confidentialitate


Stimate client/clienta, prin continutul acestei pagini, dorim sa va informam cu privire la aplicarea politicilor de confidentialitate ale datelor dumneavoastra cu caracter personal.

S.C VLAROM SALES S.R.L, detinator unic al site-ului web www.boutique92.ro, colecteaza in momentul interactiunilor dumneavoastra cu website-ul, date personale. Mai jos, veti regasi modul in care colectam si gestionam aceste date.


S.C VLAROM SALES S.R.L ofera o gama larga de produse din categoriile, genti dama, imbracaminte dama, incaltaminte dama, cadouri si accesorii dama, prin intermediul magazinului online ce are adresa www.boutique92.ro.

 

Datele de indentificare ale societatii noastre sunt urmatoarele:
Nume Societate: S.C VLAROM SALES S.R.L
Adresa Sediu Social: Bucuresti, Strada Locotenent Colonel Dumitru Papazoglu, nr.68, etaj 2, ap.5, sector 3
Cod Fiscal: 33910703
Nr. Reg. Com: J40/14615/2014
Telefon: 0734.838.222


Responsabilul magazinului nostru cu Protectia Datelor cu Caracter Personal poate fi contactat direct la adresa de email: contact@boutique92.ro.

Politica noastra de confidentialitate ofera urmatoarele informatii:


1. Ce reprezinta datele cu caracter personal colectate de catre un website?

Notiunea de "Date Personale" reprezinta orice informatie privind o persoana fizica ce este identificata sau poate fi identificabila ("persoana vizata"), referitoare la nume, prenume, adresa, cod numeric personal, IP sau numar de telefon.

Persoanele ce sunt vizate si ale caror date unice individuale pot fi colectate sunt vizitatorii site-ului, adica o persoana fizica identificata sau identificabila.

Notiunea de "Persoana Fizica Identificabila" se refera la faptul ca o persoana poate fi identificata, direct sau indirect, prin nume, prenume, date de localizare, identificator online sau prin unul sau mai multe elemente specifice identitatii sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.

In momentul in care website-ul www.boutique92.ro, detinut de catre S.C VLAROM SALES S.R.L, solicita datele dumneavoastra personale, vor fi explicate urmatoarele aspecte: scopul pentru care ne sunt necesare, unde se pastreaza aceste date si cine are acces la ele.

Este foarte important de retinut ca in momentul in care dumneavoastra doriti ca aceste date sa fie sterse din baza noastra de date, acest lucru se va realiza imediat si fara echivoc din partea S.C VLAROM SALES S.R.L, detinator al website-ului www.boutique92.ro.


2. Care sunt datele cu caracter personal ce sunt colectate de catre website-ul nostru?

S.C VLAROM SALES S.R.L, detinator al website-ului www.boutique92.ro, colecteaza date cu character personal pentru a oferi o experienta de cumparaturi online cat mai eficienta si cat mai placuta.


Aceste date pot fi furnizate catre noi direct in momentul in care va regasiti in una din situatiile de mai jos:
• Creati un cont nou pe website
• Lasati un comentariu la un produs regasit pe website
• Lasati un comentariu la un articol de pe blog
• Va abonati la newsletter
• Plasati o comanda pe website


Unele date cu caracter personal pot fi furnizate si indirect, prin adresa dumneavoastra de IP. Magazinul online www.boutique92.ro isi asuma faptul ca nu foloseste adresa dumneavoastra de IP pentru localizare sau identificare, insa va informam ca aceasta este stocata in momentul in care accesati website-ul nostru.

Important de retinut este faptul ca puteti solicita stergerea IP-ului, iar acest lucru se va realiza imediat si fara echivoc din partea VLAROM SALES S.R.L, detinator al website-ului www.boutique92.ro.

Cum se inregistreaza date precum IP-ul?
Aceste date pot fi obtinute prin inregistrarea modului in care se interactioneaza cu website-ul nostru, spre exemplu, folosind tehnologii precum modulele cookie.


Ce date cu caracter personal se colecteaza pe website-ul www.boutique92.ro?
• Date preluate din creearea unui cont nou pe site-ul nostrum
• Nume si Prenume- pentru identificare
• Adresa de Email - pentru comunicare si validarea contului
• Parola - pentru a securiza contul dumneavoastra

In momentul plasarii o comanda pe site-ul www.boutique92.ro, datele pe care ni le oferiti voluntar sunt urmatoarele:
• Numele si prenumele dumneavoastra
• Adresa de email
• Adresa postala de livrare
• Adresa de facturare
• Numarul de telefon (mobil sau fix)

Aceste date, obtinute in urma plasarii unei comenzi, vor fi folosite de catre www.boutique92.ro, DOAR in urmatoarele situatii:
• Pentru a emite facturi, conform legislatiei in vigoare si a codului fiscal
• Pentru a putea livra comanda plasata, prin intermediul companiei de curierat partenere, ce asigura serviciul de livrare la adresa mentionata de catre dumneavoastra.

Datele cu caracter personal pe care le transmitem catre firma de curierat partenera, respectiv GLS ROMANIA, sunt urmatoarele:
• Nume si Prenume
• Adresa de Livrare
• Numar de Telefon

Datele cu caracter personal transmise catre firma de curierat, vor fi stocate de catre acestia pentru o perioada de xx zile (stabilita de acestia, pentru mai multe detalii, vizitati https://gls-group.eu/RO/ro/politica-confidentialitate ), dupa care acestea vor fi sterse. Vor fi pastrate insa acele date ce sunt necesare pentru a indeplini temeiul legal rezultat din necesitatea facturarii.

In momentul in care decideti a plasa un comentariu la un produs de pe website-ul nostru, www.boutique92.ro, se stocheaza datele dumneavoastra (nume, prenume si adresa email, precum si localitatea din care sunteti ), pentru ne da posibilitatea de a aproba comentariu, de a raspunde sau ca dumneavoastra sa primiti o notificare pe email atunci cand alti vizitatori ai site-ului raspund.


In cazul credentialelor, colectam parole si informatii de securitate ce folosesc la autentificarea si accesarea contului dumneavoastra, de pe site-ul nostrum, www.boutique92.ro.


Datele personale colectate despre plati. Colectam datele necesare pentru a putea procesa plata dumneavoastra, precum numarul instrumentului de plata ( numarul cardului bancar) si codul de securitate asociat acestuia.


Se colecteaza informatii ce sunt furnizate in continutul mesajelor transmise catre noi (feedback sau recenzii scrise), precum si intrebari sau informatii adresate serviciului de asistenta client.


Se colecteaza date prin intermediul convorbirilor cu agentul asistenta client. Aceste sesiuni pot fi monitorizate sau inregistrate.


De asemenea, se pot folosi datele dumneavoastra pentru operatiunile de remarketing online si de a creea un profil perfect, pentru a oferi cea mai buna experienta pe site-ul www.boutique92.ro.

3. Cum putem folosi, din punct de vedere legal, datele dumneavoastra?


Prin plasarea unei comenzi pe site-ul www.boutique92.ro, se ofera voluntar urmatoarele date: nume, prenume, telefon, adresa de email. Temeiul legal este Acela de a face demersuri la cererea persoanei vizate, inainte de inchierea unui contract (art. 6 alin. (1) lit. b din Regulamentul (UE) 679/2016). Datele le folosim pentru a emite factura fiscala.

Prin postarea unui comentariu pe o pagina de produs, sau la un articol de blog, temeiul legal este obligatia noastra de a sprijini exercitatea dreptului de informare, dar si interesul de a oferi transparenta celorlalti potentiali client. Consintamantul dumneavoastra nu este cerut in situatia in care colectarea si prelucrarea datelor este necesara pentru a duce la bun sfarsit obligatiile legale sau fiscale.

Prin navigarea pe site-ul www.boutique92.ro, in privinta datelor pe care le colectam prin folosirea de instrumente tip "cookie", este necesar consintamantul dumneavoastra pentru prelucrarea datelor.


4. Care este scopul colectarii datelor dumneavoastra si cum sunt folosite aceste informatii?

Conform noilor reguli ale GDPR, dumneavoastra puteti opta in legatura cu datele ce pot fi colectate. Atunci cand site-ul www.boutique92.ro solicita furnizarea anumitor informatii cu caracter personal, puteti refuza sa le oferiti.

In cazul in care nu se furnizeaza date ce sunt necesare pentru plasarea comenzii sau pentru plasarea unui comentariu pe site, exista posibilitatea ca aceste actiuni sa nu poata fi finalizate cu success.

Nume si Prenume

In ce scop folosim Numele si Prenumele? Care este explicatia?
Pentru a putea onora si expedia comenzile
In momentul in care se doreste livrarea unui produs catre dumneavoastra, numele si prenumele sunt date necesare onorarii acestei actiuni
Pentru a va anunta statusul comenzii si a trimite emailuri sau notificari personalizate Actiune necesara in derularea procesului de comanda si de expediere
Pentru a va putea oferi informatii despre produse noi sau produse ce au revenit pe stoc In momentul in care v-ati abonat la newsletterul Boutique92
Pentru a detecta posibile fraude Prevenirea datelor dumneavoastra de catre alti utilizatori in cazul furtului de identitate (comenzi false in numele dvs )
Pentru a va arata reclame pe site-urile destinate anunturilor online Scopul de a va informa in privinta celor mai bune oferte, produse noi sau vizitate anterior
Pentru a determina ce produse va intereseaza Oferim informatii doar despre produsele care va pot interesa
Asistenta clienti Servicii de relatii cu clientii, direct sau call-center


Informatii despre sex/gen


Datele sunt colectate pentru a va directiona catre produsele care va intereseaza.


Date legate de cardul dumneavoastra

In ce scop folosim datele dvs legate de card? Care este explicatia?
Avem nevoie de numele titularului, numarul cardului, codul CVV si data expirarii pentru a procesa platile cu cardu Aceste date sunt necesare pentru procesarea platii si pentru finalizarea comenzii
Prevenirea si detectia fraudelor Pentru a preveni sau a detecta fraudele care va vizeaza sau care vizeaza siteul Boutique92 - aceste date ne sunt necesare.


Contul IBAN

In ce scop solicitam contul IBAN? Care este explicatia?
Putem solicita codul IBAN in cazul in care doriti sa returnati sau sa schimbati un produs achizitionat, conform legislatiei in vigoare Pentru a putea achita suma pe care o datoram in caz de retur sau schimb de produse


Istoricul /transcriptul conversatiilor avute cu dumneavoastra


Trebuie sa avem o evidenta asupra lucrurilor pe care ni le-ati transmis prin telefon, chat sau social media.

In ce scop folosim istoricul conversatiilor? Care este explicatia?
Il folosim pentru serviciul cu clientii si pentru suport Avem nevoie de aceste date pentru a duce la bun sfarsit contractul incheiat cu dvs si pentru a va putea oferi o experienta placuta in interactiunea cu departamentul de suport de la Boutique92
Pentru a exemplifica angajatilor situatiile intalnite Astfel incat, in momentul in care va contacteaza, o sa aiba o imagine de ansamblu asupra istoricului dvs si iti va putea oferi servicii personalizate/de calitate

Istoricul comenzilor si produsele adaugate in cos

Acest aspect se refera la istoricul produselor cumparate de pe site-ul www.boutique92.ro sau ce ati salvat in cosul de cumparaturi, precum si in lista de dorinte (wishlist) pentru o eventuala comanda.


In ce scop folosim istoricul comenzilor si al produselor? Care este explicatia?
Prezentarea si vanzarea de produse Pentru a finaliza procesul de comanda, produsele alese trebuie salvate in cosul de cumparaturi
Pentru a oferi support tehnic si a procesa eventualele retururi sau schimburi Trebuie sa salvam produsele adaugate comandate pentru a putea duce la bun sfarsit contractul incheiat cu dvs
Pentru a descoperi ce produse prezinta interes pentru dumneavoastra sau alti utilizator Pentru a ne asigura ca va oferim produse de interes, de ceea ce aveti nevoie


Informatii despre telefon, laptop sau tableta si despre cum folosesti siteul Boutique92


Acest aspect se refera la informatiile furnizate in momentul in care navigate pe site-ul www.boutique92.ro. Aceste informatii pot fi adresa IP, tipul dispozitvului, sau, dupa alegere, informatii despre locatie. Totodata, se salveaza si informatii despre modul in care folositi site-ul.

In ce scop folosim informatii despre telefon, laptop sau tablet? Care este explicatia?
Pentru a putea imbunatati experienta dvs pe site, oferind versiunea cea mai bine adaptata dispozitivului dvs Va oferim cea mai buna experienta de cumparaturi si navigare pe site posibila
Protejam siteul Pentru a preveni si a detecta fraudele impotriva dvs sau a siteului Boutique92 Pentru a putea asigura confidentialitatea datelor


Raspunsurile dvs la studii, concursuri sau promotii

Cum folosim raspunsurile dvs la studii, concursuri sau promotii? Care este explicatia?
Pentru desfasurarea studiilor, concursurilor sau a promotiilor Pentru buna desfasurare a contractului cu dvs. Daca nu putem folosi datele introduse, nu este posibila participarea


S.C VLAROM SALES S.R.L, detinator al site-ului www.boutique92.ro doreste sa va informeze ca nu sunteti obligat/obligata de a furniza niciuna din informatiile de mai sus. Este insa posibil ca prin refuzul de a acorda aceste date, procesul de achizitie de pe site-ul Boutique92 sa fie influentata negative.

 

5. Cat timp sunt retinute aceste date?


Datele cu caracter personal colectate vor fi stocate doar pe perioada necesara indeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 5 ani de la ultima vizita pe site.


In cazul in care a fost emisa o facture cu datele dvs, acestea vor fi stocate pe o perioada de 10 ani, conform legii. In cazul unui angajat al companiei, datele vor fi pastrate pentru o perioada de 75 ani, conform Codului Muncii in vigoare.

 

6. Cui putem partaja datele dumneavoastra personale colectate?

S.C VLAROM SALES S.R.L, detinator al site-ului www.boutique92.ro, se angajeaza sa nu dezvaluie informatiile dvs catre terte parti, pentru a fi folosite in scopurile proprii de marketing sau comerciale, fara acordul si consintamantul dumneavoastra.


Posibili parteneri catre care este posibila o dezvaluire de informatii:
Furnizori de servicii. Putem dezvalui informatiile tale altor companii sau personae autorizate ce furnizeaza servicii, precum ar fi companiile care ne ajuta pentru facturare sau care trimit emailuri in numele nostru.


Aceste entitati sunt selectate cu atentie pentru a ne asigura ca indeplinesc cerintele specific in materie de protective a datelor cu character personal.


Aceste entităţi au o capacitate limitată de a utiliza informaţiile tale în alte scopuri decât cel de a ne furniza servicii;


Informațiile oferite de dvs, ce conțin date de identificare pot fi folosite în scopul întocmirii documentelor de angajare și a altor documente ce vizează exclusiv relațiile de munca sau pentru comunicari comerciale sau raspunsuri la solicitarile trimise de dvs, iar in cazul unor solicitari legitime, vor fi transmise către autoritatile statului:
Inspectoratul Teritorial de Munca,
Agenția pentru ocuparea Forțelor de Muncă,
Autorități Judecătorești
Altor părţi cu consimţământul sau la instrucţiunile dvs.

Ne obligam sa partajam datele dvs cu character personal cu acordul dvs sau in cazul in care este nevoie de ele, pentru a finalize o tranzactie sau pentru a livra un produs comandat.

7. Ce drepturi aveti dumneavoastra cu privire la prelucrarea datelor personale?

Protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal este un drept fundamental. Articolul 8 alineatul (1) din Carta drepturilor fundamentale a Uniunii Europene („carta") și articolul 16 alinea¬ tul (1) din Tratatul privind funcționarea Uniunii Europene (TFUE) prevăd dreptul oricărei persoane la protecția datelor cu caracter personal care o privesc.

Drepturile persoanelor vizate privind protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date:
dreptul la informare și acces;
dreptul de intervenție asupra datelor;
dreptul la rectificare;
dreptul la ștergerea datelor;
dreptul la restricționarea prelucrarii;
dreptul la portabilitatea datelor;
dreptul de opoziție și procesul decizitional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri;
dreptul de a depune o plângere în fața autorității de supraveghere (www.dataprotection.ro).


Puteți să vizualizați, să editați sau să ștergeți datele dvs. cu caracter personal din contul de pe www.boutique92.ro sau prin solicitare trimisa pe email la contact@boutique92.ro


De asemenea, puteți opta în legătură cu colectarea și folosirea de către S.C VLAROM SALES S.R.L, detinator al www.boutique92.ro, a datelor dvs.


8. Politica de cookies
Module cookie și tehnologii similare

S.C VLAROM SALES S.R.L, detinator al www.boutique92.ro, folosește modulele cookie (mici fișiere text plasate pe dispozitivul dvs.) și tehnologiile similare pentru a furniza site-urile web și serviciile noastre online și pentru a ajuta la colectarea datelor. Textul unui modul cookie este format adeseori dintr-un șir de numere și litere care vă identifică în mod unic computerul, dar poate conține și alte informații.
Puteti gasi mai multe detalii despre modulele cookie si tehnologiile similar pe pagina dedicate cookie-urilor.


9. Cum ne puteti contacta?

In cazul in care doriti sa:
Aflati mai multe informatii detalii despre informatiile din aceasta pagina;
Doriti sa nu mai folosim informatiile detinute despre dumneavoastra;
Aveti o plangere la adresa noastra;

Ne puteti contacta la adresa de email contact@boutique92.ro sau la telefon 0734.838.222

Va multumim,
Echipa Boutique92

 

 

 

 

Incrie-te la newsletter pentru a primi cele mai noi oferte
  Produsul a fost adaugat in cos !