preloader

Cos de Cumparaturi

  • Nu este nici un produs în coș.

Retur

❗❗❗ Stimati Clienti, in perioada 19 Iunie – 30 Iunie, RETURUL oricarui produs este GRATUIT ❗❗❗

  • In cazul in care vrei sa returnezi orice produs cumparat de pe site-ul www.boutique92.ro, vom trimite un curier din partea companiei de curierat GLS Romania pentru a prelua coletul tau.
  • Banii iti vor fi restituiti conform pct 1. de mai jos, in maxim 14 zile calendaristice.
  • De asemenea, trebuie sa ne instiintezi in maxim 14 zile calendaristice de intentia ta de retur, conform legii OUG 34 din 13 Iunie.

 

  1. Cine plateste returul?

Clientul plătește transportul returului, exceptând cazul în care magazinul nu l-a informat de la început că va avea de plătit acest retur sau in cazul unor oferte speciale, specificate de catre vanzator. Magazinul este obligat sa restituie suma în maxim 14 zile calendaristice, iar suma trebuie să includă și costul livrării inițiale, cu excepția cazului în care clientul a cerut o livrare mai rapidă decât cea standard (cea Same-Day sau Rapid în 3 ore, contra unei taxe speciale de curierat).

Articol din Legea OUG nr.34 din 13 iunie 2014: (1) Profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării.(Articolul 13 Obligaţiile care revin profesionistului în cazul retragerii, alin 1)

 

  1. Produsul trebuie returnat in ambalajul original?

 Legea OUG nr.34 din 13 iunie 2014 nu obliga clientul sa returneze produsul in ambalajul original,  insa noi va recomandam sa faceti pe cat posibil acest lucru, intrucat produsul sa nu fie deteriorat  pe parcursul transportarii.

Avem dreptul de a nu accepta produsele care au o stare vizibila deteriorata, indiferent de motivele  care au dus la acest aspect.

 

Articol din Legea OUG nr.34 din 13 iunie 2014: Consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.  Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru consumator în a-şi exercita dreptul de retragere.

 

  1.      In cate zile pot returna produsul?

 

Articolul 24 din Legea OUG nr.34 din 13 iunie 2014 indica faptul ca un client poate returna produsul in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului, în cazul contractelor de vânzare.

Legea OUG nr.34 din 13 iunie 2014 : Dacă un termen exprimat în zile se calculează din momentul în care intervine un eveniment sau se realizează un act, ziua în cursul căreia a avut loc acest eveniment sau se realizează acest act nu se ia în seamă la calculul termenului, cu excepţia cazului în care prezenta ordonanţă de urgenţă prevede altfel. (3) În cazul în care ultima zi a termenului este o zi nelucrătoare, profesionistul prelungeşte termenul în mod corespunzător

 4.     Pentru ce motiv se poate returna un produs achizitonat?

 

    Articolul 24 din Legea OUG nr.34 indica faptul ca produsul poate fi returnat fara un motiv specific in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. Noi recomandam returnarea unui produs expres in urmatoarele cazuri:

  • Deteriorare Produs
  • Produsul prezinta defecte
  • Produsul prezinta rupturi
  • Produsul prezinta zgarieturi
  • Produsul este altul decat cel comandat
  • Diferente majore de culoare
  • Diferente majore ale modelului din poza fata de realitate
  • Diferente majore ale dimensiunilor mentionate fata de realitate

 

 5Cum returnez un produs?

 Modalitate de returnare:

– te rugam sa ne instiintezi de intentia de a returna produsul printr-un e-mail care sa contina: numele pe care s-a facut comanda, numarul comenzii, produsul pe care doresti sa-l returnezi si codul acestuia (gasesti aceste detalii in mesajele de confirmare primite dupa efectuarea comenzii)

– e-mail pentru retur: contact@boutique92.ro

– dupa confirmarea de primire a solicitarii, ne poti returna produsul EXCLUSIV prin curier rapid, cu mentiunea ca pe colet sa fie mentionat numele pe care s-a plasat comanda

– de indata ce noi primim produsul iti vom returna banii pentru produsul returnat (in maxim 30 zile calendaristice)

– pentru returnarea banilor este nevoie sa ne comunici un cont IBAN, aceasta fiind singura modalitate posibila de plata

– pentru retur, singurul cost pe care il vei suporta va fi costul de transport al produsului catre sediul nostru, fara a exista alte taxe suplimentare

Adresa de Retur: Bucuresti, Strada Dumitru Papazoglu, nr.68 – sector 3 

 

Exemplu Date Inscrise pe Colet Retur:

  • Destinatar: BOUTIQUE92 FASHION STORE SRL
  • Adresa: Bucuresti, Strada Dumitru Papazoglu, nr.68, sector 3
  • Telefon: 0734.838.222

 

email: contact@boutique92.ro

telefon: 0734838222
Pentru imbunatatirea calitatii produselor si serviciilor oferite clientilor nostri va vom fi recunoscatori daca ne veti spune motivele returnarii. Va multumim!

De asemenea, atunci cand ne veti anunta despre intentia dumneavoastra de a returna produsul trebuie sa specificati modalitatea de compensare, alegand din:

– inlocuirea produsului cu unul asemanator sau alt produs de pe stoc
– primirea banilor inapoi
Daca alegeti prima varianta (anume inlocuirea produsului cu un alt produs din stoc) si din acest lucru rezulta o diferenta de bani se va proceda in felul urmator:
– daca produsul ales de dumneavoastra este mai ieftin atunci noi va vom returna diferenta in contul dumneavoastra bancar
– daca produsul ales de dumneavoastra este mai scump atunci veti plati diferenta ca la orice alta comanda, la primirea coletului sau, in avans, prin transfer bancar.

In cazul in care alegeti varianta de rambursare a banilor atunci trebuie sa ne comunicati un cont bancar de-al dumneavoastra.

Pentru produsele cumparate din magazinul boutique92.ro oferim garantie timp de 30 de zile calendaristice de la achizitionare. In cazul in care, in acest termen, produsele achizitionate sufera modificari calitative, in conditiile unei utilizari normale, vom schimba produsul respectiv, in limita stocului disponibil. In cazul in care produsul respectiv nu mai exista pe stoc atunci vom returna contravaloarea platita de client.

 

Pentru a incepe procedura de garantie va rugam sa ne contactati la adresa de mail contact@boutique92.ro si sa ne oferiti toate detaliile necesare.

Pentru garantie produsul trebuie sa ajunga la noi, livrarea fiind suportata de client. Ne rezervam dreptul de a refuza despagubirea clientului (prin inlocuirea sau platirea contravalorii produsului) in cazul in care se observa ca deteriorarea produsului a fost cauzata de o utilizare precara si/sau incorecta.

Leave a Comment

Your email address will not be published.

Pentru a va oferi servicii mai bune, Boutique92 utilizeaza fisiere cookies. Continuand sa utilizati site-ul nostru, acceptati si sunteti de acord cu termenii de utilizare si politica de confidentialitate. Mai multe informatii

Pentru a va oferi servicii mai bune, Boutique92 utilizeaza fisiere cookies. Continuand sa utilizati site-ul nostru, acceptati si sunteti de acord cu termenii de utilizare si politica de confidentialitate.

Inchide